Compliment, suggestie, klacht?

Met uw feedback kunnen we ons werk naar een steeds hoger niveau brengen. Heeft u een goede of slechte ervaring met ons en wilt u die delen? Graag! Hieronder kunt u een compliment, bedankje, suggestie of klacht achterlaten. Heeft uw reactie te maken met een hulpverlening door ons? Dan verzoeken wij u om zowel de datum als het adres waar de ambulance naar toe is gekomen, in te vullen in de daarvoor bestemde vakken.

 

Compliment

Wilt u ons een compliment geven of iemand binnen onze dienst bedanken? Dat vinden we leuk! Wilt u het compliment privé houden, dan kunt u met de knop hieronder naar het contactformulier gaan. Wij zorgen ervoor dat uw bericht bij de juiste collega(‘s) terecht komt. U kunt ook een openbaar (voor iedereen leesbaar) bedankje indienen en de bedankjes van anderen bekijken. Gebruik daarvoor de tweede knop.

Suggestie

We willen onze dienstverlening altijd verbeteren waar dat maar mogelijk is. Meedenken stellen we erg op prijs. Heeft u een goed idee voor ons, of een suggestie hoe wij ons werk beter, patiëntvriendelijker of slimmer kunnen doen? Meld het ons via de knop hieronder! Wij laten u weten of, en hoe we ermee aan de slag gaan.

Klacht

Wij spannen ons tot het uiterste in om het ambulancewerk zo professioneel mogelijk uit te voeren. Mocht u toch een negatieve ervaring met ons hebben, dan kunt u een klacht indienen volgens onze officiële Klachtenprocedure. De klacht wordt in behandeling genomen door onze klachtenfunctionaris en/of -commissie. U krijgt spoedig een ontvangstbevestiging met daarin ook informatie over het vervolg.

Wij zijn aangesloten bij de Landelijke Geschillencommissie. Hier vindt u informatie over de geschillenregeling.